Mine sider.

27.03.2011


 Billettene er bestilt og betalt, lenge siden jeg har gledet meg til noe så mye som dette.
Vi reiser 27 Juni og blir i 16 dager, 6 jenter på tur, det må bare blir bra det :)

Vi skal bo hos min  tidligere kollega og felles venninne av oss alle, smekre LISA!!!

Hun fant det for godt å flytte til Vegas like etter jul 2010, der bor hun sammen med sin kjære,
Heldige Lisa. Vil også ha en "kjære" i Vegas!!
Borte i Vegas er Lisa en skikkelig tøffing.
Ikke nok med at hun er Norgesmester i Voltige, hmmm er det 6 ganger tro??
Har vært med i EM også hu Lisaflisa mi :)

Hun svinger seg jo rundt denne hesten som den største selvfølge. og det er jo i grunn det for henne også;)


Men nå har hun avansert litt på stigen og driver sammen med sin kjære, med noe så flott som:                                          DETTE og DETTE
Blitt lovet privat SHOW, om vi ikke drar til Origon når vi kommer ned å titter på.
Samme hva, blir SHOW på ranchen når vi kommer, både med og uten hester.




Føler jeg skal holde meg på bakken - og kun se på;)

Vi skal bo på Ranchen til  Lisa og Eric blir sikkert vekka tidlig om morra`n for å møkke hos hestene, hehe.
Samme det, møkker til ryggen streiker jeg og det gjør den sikkert etter første dagen ;)
Skulle ønske det var noen barske mannfolk der, kunne jeg spyla de reine for heste skit med vannslangen vett, hihi.

Vi har jo litt andre planer da, besøke div steder som er et must.

F.eks:  Death Valley nasjonalpark Føler det kan bli en smule varmt, får ha med kjøle elementer i store kvanta.


Ser litt spooky ut spør du meg.
Gleder meg til å ta mine egne bilder.

Crand Canyon med koptepeter, til fots, by horse eller å vannet, valgene er mange.
Nesten så vi må leie Limo og ta  "The STRIP" by night..
Eller finne oss et kapell og gifte oss som ELVIS.
Tenk dere DE bildene da, hadde blitt no vise de her hjemme, haha.
Hele hurven gifter seg i fylla, 6 * Elvis!!

Føler jeg nesten må ha ferie etter denne ferien her, er så mye som skal tittes på i den varmen...sukk.

Da blir det opptur og besøke Los Angeles, masse snacksy å se der ..

* Santa Monica beach
* Venice beach
* .Universal Studios
* Walk of fame
* Hollywood skiltet ikke minst ;)
* LA INK!!
* Beverly Hills rundtur


Føler dagene på stranda kanskje blir borte eller - NEIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
Må ha litt sol og vann da, skal nok få det til :)


Ellers stikker jeg til denna fossen her og blir et par dager.
Problemet er at jeg ikke tør hoppe - ha hodet under vann - og bare svømmer der jeg kan stå...!!
Nei nå drømmer jeg meg bare bort asså;)



VEGAS BY NIGHT - FANCY!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)