Mine sider.

20.12.2010

Ny Trenigs uke.

Mandag: 20.12.10


Gå tur ute: Ca 60 min
Spinning: 30 min


Strake mark:
Oppvarming stang * 12
40 kg * 8
50 kg * 8
50 kg * 8


Spark bak, med feste i reim nederst i cabel.
Husker ikke antall kg - lengesiden jeg har kjørt denne øvelsen, så prøvde meg litt frem.
Blei 3 sett med 8 repp
Utfall i kinesis 3 * 8 repp
Beinpress
40 kg * 8 
50 kg *8
60 kg *8


Må prøve meg frem - 8 repp gikk alt for greit, så er bare legge på her.


Skuldre


Fri stang bak nakke
Kjørte seier på 8 repp ikke sikker på kg antallet her - men økte siste settet med en stang opp.


Sidehev i cabel
 5 kg * 8 repp
10 kg * 8 repp
5 kg * 8 repp
Fant ikke vektloddet på 2.5 kg - så blei litt sånn rart.


Sidehev med manual 
7 kg * 8 repp
8 kg * 8 repp
9 kg * 8 repp


Øvelse for rotatorcuff 
4 kg * 15 repp


Vekt plate - front hev.
10 kg * 8 * 3 sett




Triceps:


Pushdown en og en i cabel - husker ikke helt hva jeg hadde på,
men blei 8 repp og 3 sett


Manual bak hode 
7 kg * 8 repp og 3 sett.




Magen kjørte jeg kjappt, hadde dårlig tid.
Blei vanlige situps frem og til siden.


Ikke all verden - men slik går det når man skulker trening i 1.5 år....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)