Mine sider.

17.10.2010

Bursdag og skogstur.







En stund siden jeg har blogget nå, vært opptatt med litt forskjellig.
Skal jo flytte og styrt med bestille møbler og få tenkt meg til en praktisk mulig måte møblere en ikke alt for stor leilighet. Så nå ryddes og kastes det det jeg vet jeg ikke vil bruke mere, meeeeeeeeen som av en eller annen grunn ligger der i skapet.
Var på Skeidar her en dag og fikk tak i soffa - etter mye tenking og måling samt møblering på papiret, blei det til slutt denne:



Bare med avslutningen motsatt vei. Den jeg ville ha var noe mindre, men den var ikke på lager og jeg har ikke tålmodighet vente på den.


Egentlig lyst på kiste bord - praktisk pga lagring av ting i bordet + at jeg syns det er dø stilig.
Men var litt for dyrt så tok en helt annen variena.


Her kan jeg dytte den ene delen ut og inn som jeg ønsker, så har mann litt syklubb og servering - bare smette delen ut så får jeg plass til mye godis på det bordet:)
Blei også et par kleskap og et arbeidsbord og en pult til Robin.
Tv`n skal jeg henge på veggen for spare på plassen og kjøpt meg en ny dvd hylle til alle dvdène mine som nå står der inni et skap tar opp mye plass.

Skal vel kjøre hvit stil enda, men må brekke med noe, derfor farge på soffa`n.
Har egentlig hatt lyst på helt lys creme fareget soffa - men de jeg synes er stilige koster jo flesk.
Ting må være praktisk og med tanke på at jeg ofte har daffe kvelder med jentene, så må jeg ha en soffa vi får plass i også.
Så håper denne slår ann, men litt puter og ting jeg har gått til innkjøp av - fått masse nye varer på jobben så jeg blir jo gal av gå der se på dette, sukk.


______________________________________________





_____________________________________________________





Ellers blei det litt feiring av min 38 års dag i går - og litt bevining osv, ikke feil det.
Det går faktisk veldig mange folk på et bilde - vi testet det, mulig vi blir slimmere etter et par flasker vin;)







Dagen derpå bar det ut på en slags skogs tur.
Mamma er faktisk i dette bildet..hehe

Finne litt greiner og mose til jule prosjektet våres. Vi tok med lille 
gull så hun skulle få lære om markens grøde - og slik gikk det :


Rett fra åndenes makt dette her.
Her er to av læremesterne denne
Søndagen :)





Vi fant Røøøøøøret langt inni de dypeste skoger...snakk om flaks;)

Lille stubbe trollet.





Godt holde Bestemor sin hand :)

En pust i bakken er godt for en liten kropp.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)