Mine sider.

02.09.2010

Fri dag.

I dag har jeg fri, og da er jeg alltid ekstra trøtt... sukk... kan liksom sove og sove. Psykisk tror jeg, jeg slapper vel av så er vel ikke noe som holder igjen trøttheten fra siiiige innover.
Men tenkte jeg skulle være såpass kreativ at jeg fikk tatt turen bort til mamma og fikset litt på noen bilder jeg driver å lager - skal selge de på jobben. Solgt et allerede, var fantastisk gøy - det blei solgt dagen etter jeg lagde det.
Har solgt 3 stk fra før, men det var litt anndre typer bilder.
Nå laget jeg på lerret - printet ut bilde på fotopapir, satte inn lerrete i en brun farge slik at det så gammelt ut og limte på fotoet. Lakket over med klarlakk i sprayform og vips - et kjempe fint bilde.






Forhåndsvisning
Bilde og ramme jeg har laget på jobben.





Bildet ferdig.

Legg til bildetekst

Bildet ferdig





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)