Mine sider.

27.05.2014

Vognrangle med ugler


Det er gøy å få så fine tilbakemeldinger - da blir jeg glad i hjertet mitt <3

Har strikket hentesett og laget vognrangle til en liten jente som snart kommer til veden.

Mamma`n hennes har vært så snill å ta bilder av vogn med vognrangla på - se så fint det ble :)
Den hvite vogna og de rosa uglene ble kjempe fine sammen. Er helt forgapt i vogna jeg, med stelle veska... sukk...







Jeg har laget en ny type rangle denne gang, den består av 2 ugler og 1 stjerne, rosa og hvite perler + bokstavperler med teksten baby love.


Denne får du kjøpt i EPLA butikken min.

3 kommentarer:

  1. Så kule, og samtidig fine, vognrangler du lager! Den matchet bra til vognen ja!

    SvarSlett
  2. Tusen takk hanneken, det var hyggelig :) Neste prosjekt er med sjiraffer - så får klekke ut noe gøy :)

    SvarSlett
  3. It only need several days more from them to ship the replica watches to me.Inspired of the aged years, still based on the fashion, Chloe Bags Replica aaa perform the feminine inner introverted and sedate temperament, and the characteristic feelings of mature lady. One of the brands I have utmost respect for is Dior handbag.

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)