Mine sider.

27.05.2014

Vognrangle med ugler


Det er gøy å få så fine tilbakemeldinger - da blir jeg glad i hjertet mitt <3

Har strikket hentesett og laget vognrangle til en liten jente som snart kommer til veden.

Mamma`n hennes har vært så snill å ta bilder av vogn med vognrangla på - se så fint det ble :)
Den hvite vogna og de rosa uglene ble kjempe fine sammen. Er helt forgapt i vogna jeg, med stelle veska... sukk...







Jeg har laget en ny type rangle denne gang, den består av 2 ugler og 1 stjerne, rosa og hvite perler + bokstavperler med teksten baby love.


Denne får du kjøpt i EPLA butikken min.

2 kommentarer:

  1. Så kule, og samtidig fine, vognrangler du lager! Den matchet bra til vognen ja!

    SvarSlett
  2. Tusen takk hanneken, det var hyggelig :) Neste prosjekt er med sjiraffer - så får klekke ut noe gøy :)

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)