Mine sider.

30.04.2014

Heklet sommerlue Mollie.

Våren har kommet, med deilig temperaturer og grønne trær, har til og med jeg fått ånden over meg og kommet meg ut i "markens grøde".
Innimellom dette har jeg komponert en sommerlue i forskjellige str.



I anlednign Dottie Dee sin nye nettbutikk, feirer vi med litt ekstra tilbud.
Du finner feks Eco alpaca, et deilig garn du kan lage pledd og puter i. Garnet får du til en rabatert pris.





Luene kommer i mange forskjellige farger og i en spesiell 17 mai utgave - sløyfe kan du laste ned gratis HER


Matilda kommer som 50g bunter med 110 m pr bunt, klikk HER og du kommer direkte til garnet.
Mange flotte farger, fargekartet lyver litt, det fikk vi erfare da vi mottok garnet, men det var het greit - fargene var myyyyye finere in real life.
Et herlig garn å hekle i og min nye favoritt hva bomullsgarn angår.
Ønsker du å kjøpe garnpakke, finner du den 

Du får oppskrift + garn HER - gratis frakt frem til 4 Mai.




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)