Mine sider.

20.02.2014

Giveaway - Vinn OL lue.


Hurra, det er giveaway på DOTTIE DEE. Klikk deg inn HER og delta. Du kan også delta på vår Facebook side.
Det er et nytt design som er en offisiel utgave av OL lua, men som vi ikke har sett så mye til. Men den som leter finner - og jeg fant da en lue jeg syns var veldig flott, fresh og fin.





Så da satte jeg i gang med strikkepinnene og prøvde vekke opp den kreative hjernehalvdelen min. Resultatet ble slik... er veldig fornøyd med både passformen og fargene. Oppskriften ligger til salgs i nettbutikken, mere info finner du i BLOGGEN hos Dottie Dee.

Ellers er også den flotte lyseblå lua med rød kant, som vi alle kjenner igjen fra tv`n... med i giveawayen....


Sammen med denne lekre rosa varianten - lua er flott i forskjellige farger :)


Lykke til folkens, jeg krysser fingrene for dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)