Mine sider.

12.12.2013

Konkurranse hos DIY Bazar - beste DIY til hjemmet.

Da har jeg deltatt på vegene av meg selv og Dottie Dee i årets beste DIY til hjemmet.
Vi har med 2 bidrag, det er pakkekaken og hjemmelaget marinade.




HER kan du laste ned fremgangsmåten på den hjemmelagede marinaden. Den er super å gi bort i julegave, vertinnegave eller bare som en liten oppmerksomhet. Den kan brukes både i bakst og på kjøtt som skal stekes eller grilles.
















Det andre bidraget er pakkekaken jeg laget i anledning navndag.






Denne får du en fyldig beskrivelse av fra A ti Å - og den er ikke så vanskelig som det ser ut som.
Du kan laste den ned HER.
Flott overraskelse i ved flere anledninger :)




















Nå håper jeg noen lar seg inspirere til å bake eller lage marinade.
Du finner flere DIY under "gratis oppskrifter" her inne på bloggen min.

Vil du selv delta med noen av dine ting, kan du det ved å trykke HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)