Mine sider.

12.12.2013

Konkurranse hos DIY Bazar - beste DIY til hjemmet.

Da har jeg deltatt på vegene av meg selv og Dottie Dee i årets beste DIY til hjemmet.
Vi har med 2 bidrag, det er pakkekaken og hjemmelaget marinade.




HER kan du laste ned fremgangsmåten på den hjemmelagede marinaden. Den er super å gi bort i julegave, vertinnegave eller bare som en liten oppmerksomhet. Den kan brukes både i bakst og på kjøtt som skal stekes eller grilles.
















Det andre bidraget er pakkekaken jeg laget i anledning navndag.






Denne får du en fyldig beskrivelse av fra A ti Å - og den er ikke så vanskelig som det ser ut som.
Du kan laste den ned HER.
Flott overraskelse i ved flere anledninger :)




















Nå håper jeg noen lar seg inspirere til å bake eller lage marinade.
Du finner flere DIY under "gratis oppskrifter" her inne på bloggen min.

Vil du selv delta med noen av dine ting, kan du det ved å trykke HER.

1 kommentar:

  1. three-time NBA All-Star aaa grade replica watches team in 2007, it was named for the year in the NBA Finals MVP (Most Valuable luxury breitling replica Player), which is the first foreign player to receive this honor. Meanwhile, replica hermes handbags store as the captain of the French basketball team, Tony Parker has louis vuitton replica handbag accumulated hehe exploits for their country. In their own field of swiss replica watches innovation to strive.

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)