Mine sider.

14.11.2013

Jule kampanje.


Det strikkes og hekles som bare Fff... for tiden.
Grunnen er enkel... vi skal lansere juleverksted på NETTSIDEN om få dager og da må en del ting være klart.
Vil DU ha gratis oppskrifter og tips???
Da må du klikke deg inn HER og registrere deg med mail og navn - så får du all info rett i mailboksen din.
Er du glad i håndarbeid eller kreative ideèr innen søm og scrapping? MELD DEG PÅ!!
Juleverkstedet vil bli fyllt opp fortløpende, med både video snutter og bilde for bilde how to do it.
MELD DEG PÅ HER.

Noen av smakebiten for dere som melder dere på, kan du se under her.
Minner også om gratis REVELUE OPPSKRIFT.



Gratis oppskrift på baby uggs - disse er strikket.


Gratis oppskrift på mini julematt og vimpler - disse er heklet.


Gratis oppskrift på julelue med pongponger - 0-3 mnd, denne er heklet.


Gratis oppskrift på julekuler - disse er strikket.


Hvordan lage egne julekuler.


Hvordan lage kremmerhus.


Hjemmelagde julegaver



Julegave tags :)



Dette var noe av det som kommer - så ikke nøl, bli med da vell??!!




2 kommentarer:

  1. Du er så kreativ og flink altså:)
    Jeg er mer den som kjøper ting ferdig *flau*. Mamma glemte å gi meg det genet tydeligvis:(
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk snille du :) Noen ganger er det mye enklere kjøpe ferdig ting, tanken glipper innom hode mitt når jeg sitter der med 1000 prosjekter. Og du er garantert flink du også, men alle kan jo ikke være flink i akkurat det samme - greit med litt fordeling :)

    Ha en super fin helg :)

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)