Mine sider.

22.11.2013

Fotballfrue og hentesett.

Hei og hå.

Da har Caroline blogget om hentesettet jeg strikket - det er stor stas :)
Dere kan lese innlegget HER. Hun har skrevet litt om hva hun skal ha med seg i sykehusbaggen - må si det var mye staselig, rosa og fint. Da jeg fødte skjedde det så fort at jeg rakk ikke pakke tannbørsten en gang.
Sånn kan det gå når babyen ville ut 8 uker før termin. Men det gikk da bra, rakk verken grue meg eller noe som helst og akkurat DET er jeg glad for. Tror ikke jeg har kjent værre og mere irriterende smerter en da jeg hadde rier...forferdelig tannverj i mage og rygg da gitt... ikkje bra.





Og hva hentesett angikk - tror ikke det ordet fantes i 1993 - her gikk det nemlig i prematur tøy i str 45 cm.
Komisk med så små plagg, og de minste bleiene var jo en hel dress til han, haha.
Ikke minst - jeg turte knapt holde i den lille fuglungen. For å si det slik - i dag har han vokst meg over hode og jeg er nesten 182 høy - så det blei str på han etterhvert.
Men jeg hadde en liten baby veldig lenge og takk og lov var han egentlig ganske så snill, ja utenom bolle posen som endte i vhs maskina og bamse vitaminene som havnet i akvariumet da... haha.
Men ellers var vel baby stadiet greit...
Blei mere action etter hvert som han blei eldre - spes da han og en annen gutt hadde vridd av alle hodene på de utstoppede fuglene på læreværelse, haha... uff.
Eller da han tok vekk alle husnr på ca 20 like postkasser der vi bodde...tror postmannen blei fortvila da gitt...

Selv syns jeg det var litt morro jeg da, men måtte jo late som jeg blei fryktelig streng og sint ;)

Var noe annet med meg da jeg var liten - jeg hadde jammen tatt en runde rundt bordet og tømt alle skvettene i samtlige glass mens mamma og pappa hadde fulgt gjestene sine ut etter besøket.
Jeg sovnet visst fort den kvelden, de hadde tross alt tatt seg en dram. Må si jeg fikk tidlig smaken på alkohol - synd jeg ikke husker det, mulig jeg lå slått ut med fylleangst dagen etter ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)