Mine sider.

13.06.2013

Nye ting på gang....

Ja her går det unna.
Utenom vonde føtter, er alt på stell.
Koser meg på jobben og har et par, tre prosjekter på gang sammen med dyktige folk.

Styrer noe veldig med å skrive oppskrifter og ta bilder - litt sånn "step by step" opplegg.
Jeg skal som dere sikkert kan gjette - begynne selge mine egne oppskrifter. Så nå kan de som ønsker strikke og hekle stuff jeg har laget...cooool.
Oppskrifteneblir lagt ut på et nytt nettforum som er under oppbygging - får nesten komme tilbake til dette når alt er ferdig :)
Oppskriftene vil basere seg på barnetøy ala det jeg selger på Babyzonen.
Jeg har også valgt putte inn noe interiør - men da bare for salg selvfølgelig.
Så følg med.

Her er et eksempel på hva som kommer:




Jeg vil også legge ut oppskrift på trekkene til lampeskjerm.


Denne lua med blomst kommer også.


Ja det var en liten smakebit.... driver også planlegger høstens nye "vidundere", så vidt startet på nydelige flettestrømper i alpaca, men de får jeg vise frem litt senere.

Mulig det blir små drypp av litt større varianter av de samme strømpene- har planer om mor/barn kolleksjon dypt inni hodet mitt ;)

2 kommentarer:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)