Mine sider.

07.05.2013

"Kåpe" med lue


Da har jeg fått somlet meg og gjort ferdig lua til kåpen jeg hadde i et innlegg for ikke lenge siden.

Oppskriften til selve kåpen finner du  HER og lua har jeg heklet etter egen oppskrift som kommer senere.





Ja så har jeg pynta litt siden det er Mai og liksom vår ute.
Brukt noen tomme mais bokser jeg har vasket og fjernet etiketten på. heklet noen flotte "kondomer" og vips hadde jeg en fin potteskjuler.
Så brukte jeg stjernene mine som jeg har heklet i PT3 - ikke tovet så alt for mye, sannheten er at jeg ikke har giddi tovet dem enda en gang, blei kun en runde i maskina - latskapen lenge leve!!

Så jo at jeg skulle ha snudd den fordømte potta, skjøten kom jo midt i bildet.... blæææææ
Se bort i fra den a dere... sukk!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)