Mine sider.

04.02.2013

Snart er jeg oppe og går....

Ja ikke missforstå, gå har jeg gjort i maaaange år - er mere inventaret inne i leiligheten... som straks er opp og går.
Siden jeg har stappet alt jeg ikke ønsker og se med det blotte øyet...inn i boden, må jeg jo ta en skikkelig ryddings der. Ting MÅ KASTES!!!
Har jo et halvt tonn med pappesker og silkepapir stående og oppta en god del plass + litt annen driiiit.
Det skal på dynga Onsdag eller torsdag - en venninne tilbød seg hjelpe meg med kjøring og det satt jeg stor pris på :) Takk til deg Vigdis :)

I dag skal jeg hente de siste tingene i den gamle leil, noe utemøblemang bare. Ellers er den nå klinisk rensa for mine ting, og vasket ned - så sier meg ferdig der i kveld. en ting mindre å tenke på.

Legger ved litt bilder av hvordan det har blitt, er ikke helt ferdig som sagt, mangler et par ting. Ringte Bohus i dag og da var alt kommet på lager. Så da er det bare vente på tlf fra kjørekontoret og få tingene tilkjørt. Regner med at alt er på plass til helgen, da er det bare planlegge en liten takke fest til alle som har hjulpet meg med å flytte. Takker så mye for hjelpen jenter :))

Kjøkkenkroken .


Katten følger nøye med på det som skjer utenfor.

Skapet

Skapet.

vindu - uten katt men med gardiner , lys og en "blomme"...i hjerteformat ;)

Koseeelllig... 


Ser at putene i sofaen IKKE er stablet noe pent, men pytt, pytt. Er vel noen som har kosa seg der da.
Fikk opp "engelen" min på siden der og sitatet jeg skulle ha over senga - blei over sofaen.

Gladlys og orkide i skjønn forening. Spennende se HVOR lenge jeg greier holde liv i den orkideèn...

Kjøpte gardiner og gardinstenger på Ellos, men disse flettebånda jeg skulle ha på siden, ja de var jammen ikke til levering før om noen uker!! Stod sikkert når jeg bestilte at de ikke var inne, meeeeen så jeg det...NEI!
Så ble nødløsning med noen silkebånd jeg hadde, så det får duge til jeg får disse andre - om jeg ikke finner noen fine og billige et annet sted. HATER å vente!!

Bilder av soverom og resten av kåken får vente til alt er ryddet og på plass - gangen er litt uryddig kan du si...noen herlige pappesker står og soler seg og venter på å bli tømt.

Jeg skulle jo starte trene i dag også... sukk. Til og med funnet frem musikken min og greier... får se hva det blir til, mulig det blir rydding av bod i stedet og en gåtur i kveldinga. Er jo et vidunderlig snøvær utenfor vinduene mine i dag, ser for meg den herlige isen under all snøen og x antall benbrudd på mine 182 cm lange kropp. .... SKEPTISK.

Ha en fin uke folkens, vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)