Mine sider.

13.02.2013

Det snør, det snør  og kos er det.
Tja, det var ikke snø dette innlegget skulle handle om... men alle prater jo om været, gjør de ikke?

Har fått ferdig et hentesett i rosa som jeg har hatt på bestilling.
Oppskriften finnes i Tema - 4, babytepper og hentesett fra Sandnes.
Garnet jeg har brukt er set samme som i oppskriften, Lanett.

Syntes først mønsteret var noe herk og måtte sitte helt alene, helst sent oppe - for å få dreisen på det.
Egentlig er det veldig enkelt når man kommer inn i det, og forstår hva man gjør feil, hihi.
Glemte av og til noen kast på mønster omg...og da blei det galt på neste mønster omg.
Da jeg fattet dette, var det enkelt ordne opp i;)
Slik ble herligheten ihvertfall.




Rosa sløyfebånd gjorde siste finish, så håper mottageren blir fornøyd:)

Fått ferdig en blå lue med dusk også, den ble slik.



Her har jeg brukt Andes fra Drops og Canto fra Andnes rundt kanten.

Nå driver jeg med en bamse, spent på hvordan det ferdige resultatet blir. Har sett bamsen ferdig på andre blogger og den ser driiiiiit skjønn ut om jeg må få si det, hehe.
Kommer tilbake til den når jeg har det ferdige resultatet.

Ha en flott Onsdag videre alle sammen.

1 kommentar:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)