Mine sider.

02.11.2012

Ugler i lange baner.

Et kjapt innlegg sånn en Fredags ettermiddag.
Har gått litt i ugler denne uken, hatt bestilling på votte og luer + jeg har strikket en lue utenom til julemessa.
Blir vel noen flere etterhvert tenker jeg.
Utenom å være trøtt og slækk - og ha bad hair day hver dag...ja så er vel alt som det pleier. Driver sparer håret og er bare sekunder fra og høvle over med maskina. tror jeg må hekle meg ei lue jeg kan gå med 24/7.

Uglevotter som er til ei venninne - finito.

uglelue i hvit - laget en i rosa på bestilling, men rakk aldri ta bilde før den føk ut døra her.
Litt kjedelig sy i alle disse perlene som er øyne...men, men.
Oppskriften skal jeg legge ut senere, er sånn halvveis egenkomponert.

Ha en fortryllende helg godtfolk, vi snakkes.

1 kommentar:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)