Mine sider.

15.09.2012

Merkelapper.

Lenge tenkt til å få kjøpt meg merkelapper og merke produktene mine med. Sett mange som har det og syns det er SÅååååå fint.
Endelig fikk jeg bestilt meg noen, så da er det bare finne frem nåla å sy de på.


Slik ble de, hvite med sølv og en liten blomst. Ikke de mest kreative, men var det beste utvalget på den siden jeg var og noen av de rimeligste. sjekket flere steder og synes det var ganske dyrt. Trykk HER så kommer du inn på forsiden der jeg bestilte de.
Skulle ønske de kanskje var litt kortere, men funker jo.
Var også og kjøpte meg jule stempler til å lage jule tags, må jo nesten ha det når det nærmer seg jul om noen mnd.
Så får stemple i vei når tiden er inn :)







Laget noe advent lyslykter og en kurv til å ha telys i, sydde selvfølgelig på merkelappen min... blei jo nice da...


 Her er alt stablet oppi hverandre. Skal legge det ut for salg senere, litt tidlig for advent enda synes jeg.
dette er 2 trekk til lyslykter som er strikket - kurven er heklet i staver. Garnet er Apha fra Europris. Et veldig deilig garn jobbe med som inneholder 30% alpakka.

 Heklet med en "kondom" av tykt "remse" garn i går, på krok nr 12. Var jo reine arbeidsøkta jobbe med dette. Men fort gikk det, var ferdig på null komma nix.



Får se lenge denne potte rosa lever da, hos meg pleier de daue rimelig kjapt. Men er jo en nydelig rosa farge på den om ikke annet.
Ser for meg et hvit eller støv rosa trekk til den, men det lilla får duge inntil videre.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)