Mine sider.

09.08.2012

Pulsvanter, sokker, kyser, baby booties - ja du kan jo si at ferien er slutt for denne gang :)


Ser med gru det er lenge siden jeg har vært inne på bloggen. Skulle ha skrevet hver dag etter jeg kom hjem fra ferie, men liksom ikke blitt noe av da.... før i dag.

Hatt 14 solfylte dager i Tyrkia, nærmere bestemt Gumbet i Bodrum.
Aldri vært der før, tenkte det var på tide prøve noe nytt. Hadde litt angst i forkant, det pleier være trope varmt i Tyrkia på den tiden vi dro, så for meg et slit på stranda og pisslunka vann.
Meeeen fikk en positiv opplevelse. i Gumbet var det en konstant vind, noe som gjorde det levelig å ligge sole seg. Vannet var mye kaldere en jeg har opplevd både i Side og Alanya, man fikk faktisk en forfriskende dukkert.


Brunfargen kom på og blir i disse dager skrelt av igjen.... sukk.

Vel, vel, dette er jo fortid - tilbake til nåtid.

Eller litt fortid enda, fikk strikket et par sokker og pulsvanter der nede. Måtte jo se litt OL på kvelden og greit ha noe gjøre - har jo blitt en vane, føler meg jo ubrukelig om jeg ikke har noe drive med når jeg ser tv.


Slik blei pulsvantene. Mønsteret har jeg designet selv, inspirasjon til det har jeg hentet fra hentesettet jeg strikket før jeg dro, innlegget under dette.
Samme med sokkene, de er også eget design med samme inspirasjons kilde.



 Slik ble sokkene - synes de blei ganske så flotte jeg da :)

Pulsvanter og sokker er strikket i garnet PT5 Sport.
Ønsker du deg pulsvanter eller sokker - strikker jeg på bestilling.

Pris:
Pulsvanter 250 kr
Sokker 220 kr

Gråfargen er den samme, kun lyset på bildene som er annerledes. Bildet av pulsvantene er DEN gråfargen produktene er i.


Fikk en bestilling på kyser og baby booties før jeg dro på ferie...sånn at jeg hadde litt komme hjem til.
Og dette var skikkelig gøy og lage, så tror jeg må lage enda flere varianter og legge ut i butikken min. De som har skjønne småtroll kan da ikke motstå noe slikt???
Begge settene har jeg designet selv.
Skal se om jeg får lagt ut oppskrift etterhvert, har den kladdet ned et sted ;)


                                     Lilla sett.

Kyse og baby booties.

Litt pynt må også til.

Dette settet som er i lilla og hvit - er heklet i garnet Tuva.
Den hvite kanten rundt, er heklet i Mandarin classic, det samme er snor og blomster.
Booties med søte hjerte knapper til lukking.
Yndig liten sak.

Dette settet passer til en liten baby på 0 - 3 mnd

Pris pr sett. 350 kr

                                       Rosa sett

Yndig liten sak, får nesten lyst på baby slev.... bare nesten.


Baby booties med perle - trykk knapp til lukking.
Produktene er heklet i Mandarin classic og Mandarin petit.
Pyntet opp litt med perler inni blomstene, synes det gjorde seg fint.
Pris per sett er kr 350
og passer til en baby på 1 - 4 mnd.
Lages på bestilling.



Får jo ta med den jeg heklet til tante barnet mitt,
måtte jo ha en liten test gå ut i fra.






Er det noen som ønsker, hekler jeg gjerne - den ligger til salgs i Epla butikken min bare gå inn å ta en titt.

Ellers har jeg heklet en liten lyslykt og et par pulsvanter - og skal i gang med de grå sokkene venfor som jeg har fått bestilling på.
Driver også med et lite prosjekt på tøfler, får se hvordan de blir.

en så lenge, får lade opp til håndball jentene i kveld, håpe på seier - Tvi, tvi :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)