Mine sider.

23.08.2012

Lyslykter

Nå som det lakker og lir ( synes det er et litt koselig uttrykk, minner meg om snø og jul ) mot høst og mørkere tider, er det ikke noe som er mere kos en lys. Telys, kubbelys, stearinlys - ja lys i alle former og fasonger. Jeg er glad i lys med duft, aller mest vanilje og kanel. er nesten så jeg har lyst til å spise lyset, men greier jo styre meg...hoho.

Jeg har nettopp solgt 5 lyslykter til en kunde av meg på EPLA, de ble sendt i posten og håper hun er fornøyd når hun pakker opp :)
Nå har jeg sensommer salg og de hvite lyktene får du kjøpt for kr 60.-

Her er beholdningen. 4 like med hjerte på og min favoritt "home". Denne skal jeg lage flere varianter av med forskjellig tekst.




Den er jo bare skjønn, eller hva?
Lykter ferdig for sending, håper de lyser opp i høstmørket :)

Oppskriften på de hvite lyktene med hjerte blir lagt ut, så er det noen hobby heklere som liker disse, ja da er det bare hive seg over nåla - de blir ferdige i en fei :))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)