Mine sider.

15.08.2012

Lommetøfler.

Hev meg på laging av lommetøfler i går og de ble riktig så digge ha på foten.
Brukte et lilla garn. mini alpakka... måtte ta det dobbelt for er jo så himla tynt. skal egentlig bruke pinne 2,5 og det orker ikke jeg... ikke så glad i sånn "tynn strikk".
Men med dobbelt tråd gikk arbeidet unna i en fei.



Pynta herligheten med en heklet rosett som jeg igjen pyntet med et lite hjerte i perler og en  glassperle oppå der igjen. Er alt for glad i slik dilldall ting jeg, elsker kjøpe nye ting som risler i en eske... det er gull.


Strl 38 - selges for 149.-


Dette paret jeg lagde her, blei faktisk litt i minste laget for meg, så får juster de neste. Tenkte lage litt annet mønster også, prøve div design. Vet det finnes en oppskrift der man slipper sy de sammen, skal snuse litt på fremgangsmåten og se om jeg fatter poenget.


Fått ordnet bildene av hårbånda jeg har laget, så slenger med en serie av de også, meeeeeeeeen først et bilde av den siste lyslykt produksjonen.








Strl ligger fra 32 cm til 52 cm.... så passe nyfødt og opp til 3 år.

Selges fra kr 49.- - 59,-

Thats all for to night:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)