Mine sider.

11.12.2011

Ideèr til jule dekorasjon/pynting.




 Har tittet litt rundt på nettet i morgentimene, og funnet utrolig mange fine bilder. Jeg er spesielt glad i chabby chik og vintage stilen. Mange synes den er kjedelig, steril og alt for hvit. Jeg syns den er helt toppers :)
Googlet litt rundt på julebilder i denne stilen og fant mang en godbit mens vaskemaskinen sentrifugerte så det sang i veggene.
Her kan man få ide'er til egne dekorasjoner og pynting. så nå ønsker jeg meg et stort hus til jul som jeg kan fixe opp og dekorere akkurat som jeg vil. Kanskje det blir hvit jul på meg neste år???








Mye lekkert, blir litt matt av slike bilder, sukk.
Får avreagere med å henge opp en klesvask, da kommer jeg til meg selv rimelig kjappt:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)