Mine sider.

05.10.2011

The wolfe man








Litt eldre film, som jeg ikke har sett før nå....

Handlingen er mørk og dyster, som seg hør og bør i en slik film.
I grunn liker jeg filmer med både vampyrer og varulver, men denne er jeg litt usikker på.
Jeg skjønte jo "lunta" ganske kjapt, hvordan det hang sammen, så det var bare å vente på at filmen skred frem. Den kunne vært bedre om de hadde giddi vinkla handlingen litt annerledes-
Men handlingen er jo lagt til gammelt av så kunne vel ikke annet en holde seg til det litt tradisjonelle mønsteret. 
Mørke gater og skoger.... stort gods midt i skogen, merkelig forelskelse, men slik var det jo før i tiden, man arvet liksom kona til broren sånn automatisk ;) ellers en standar varulv storry..... blod, dreping, jakt, kjærlighets handlinger og til slutt ..... ja død igjen.



Ternigkast: 3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)