Mine sider.

11.10.2011

Trening uke 41

Mandagen startet med ei tidlig økt. Først vekter det Bein, rygg og biceps ble kjørt igjennom som følger:

Knebøy med ball i ryggen
Strake markløft
Liggende sidehev med ben med vektplate
Skidrag
Nedtrekk smalt grep
Bakside rygg/ skulder i kineses maskina.
Hammercurl med manualer
En arms curl i cabel
Mage:
Vanlige situps med og uten vektplate - planken rett frem og sideplanken.
Påfyll med en banan og fortsatte med 60 min kondis+mage/rygg time.

Gange ute i dag blei kun 25 min, da jeg var så heldig fikk kjøre med Betta`n hjem.







Tirsdag var det trenings fri. Er støl og stiv både her og der etter gårsdagen strabaser. Regner med det er på`n igjen i morgen, styrke og spinning, tjoooohei.

Jammen har ikke Onsdagen kommet og gått igjen. I dag blei det styrke på bryst, skuldre, triceps og magen. Av en eller annen grunn var jeg døds dårlig på skrå benk i dag, hadde tenkt prøve svippe opp noen kg, men det var bare å glemme, ganske tragisk tenke på. Men enste gang... da må jeg opp en manual str ellers....
Det gikk som følger:

Skråbenk
Flyes i kinesis
Brystpress m/setet høyt i maskin.
Skulder press med stang foran
Sidehev med manualer
Øvelse for rotatorcuff.
Hev av vekt plate med strake armer.
Triceps omv grep i kabel, en og en
Tau festet nederst i kabelmaskin, hev over hodet.

Mage kjørte mest med vekter:
Ligge på bosu, feste et tau nederst i kabelen- holdes ved nakken/øra og hev opp i situps.
Tok 4 runder av 15 rep.
Sidevipp med manual.
Ligge på bosu med bena festa i ribbeveggen. Vektskive holdes med strake armer som følger kroppen i situpsen.
3 runder av 15 rep
Side sutups 12 rep av 4 runder på hver side.
Noen sipp rett frem på slutten.

Gange ute - ca 50 min.

Var i grunn støl fra Mandagens kondis med mage/rygg - så får se hvordan magen blir i morgen etter all vekt treningen, mulig jeg blir til sengs.

Torsdagen kom og gikk uten trening, eneste aktivitet var med wiièn og det kan gå hett nok for seg det ;)
Sterkere tilbake i morgen folkens.

Fredagen blei det styrke igjen... Bein, rygg og biceps.

Strake mark
Nedtrekk stang foran
Beinpress forside lår
En arms roing i maskin
Utside lår, liggende med 10 kg plate på
Bakside rygg/skulder i kinesis
Leg exstention
Biceps curl med tau, liggende i kabel
biceps curl stående i cabel
Stående hammer curl

Bare litt mage, er hinsides støl fra forrige økt, så satser på at jeg er bedre i morgen :0

Gange ute ca 50 min.


Lørdag og Søndag..... nada trening..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)