Mine sider.

11.10.2011

Trening uke 41

Mandagen startet med ei tidlig økt. Først vekter det Bein, rygg og biceps ble kjørt igjennom som følger:

Knebøy med ball i ryggen
Strake markløft
Liggende sidehev med ben med vektplate
Skidrag
Nedtrekk smalt grep
Bakside rygg/ skulder i kineses maskina.
Hammercurl med manualer
En arms curl i cabel
Mage:
Vanlige situps med og uten vektplate - planken rett frem og sideplanken.
Påfyll med en banan og fortsatte med 60 min kondis+mage/rygg time.

Gange ute i dag blei kun 25 min, da jeg var så heldig fikk kjøre med Betta`n hjem.







Tirsdag var det trenings fri. Er støl og stiv både her og der etter gårsdagen strabaser. Regner med det er på`n igjen i morgen, styrke og spinning, tjoooohei.

Jammen har ikke Onsdagen kommet og gått igjen. I dag blei det styrke på bryst, skuldre, triceps og magen. Av en eller annen grunn var jeg døds dårlig på skrå benk i dag, hadde tenkt prøve svippe opp noen kg, men det var bare å glemme, ganske tragisk tenke på. Men enste gang... da må jeg opp en manual str ellers....
Det gikk som følger:

Skråbenk
Flyes i kinesis
Brystpress m/setet høyt i maskin.
Skulder press med stang foran
Sidehev med manualer
Øvelse for rotatorcuff.
Hev av vekt plate med strake armer.
Triceps omv grep i kabel, en og en
Tau festet nederst i kabelmaskin, hev over hodet.

Mage kjørte mest med vekter:
Ligge på bosu, feste et tau nederst i kabelen- holdes ved nakken/øra og hev opp i situps.
Tok 4 runder av 15 rep.
Sidevipp med manual.
Ligge på bosu med bena festa i ribbeveggen. Vektskive holdes med strake armer som følger kroppen i situpsen.
3 runder av 15 rep
Side sutups 12 rep av 4 runder på hver side.
Noen sipp rett frem på slutten.

Gange ute - ca 50 min.

Var i grunn støl fra Mandagens kondis med mage/rygg - så får se hvordan magen blir i morgen etter all vekt treningen, mulig jeg blir til sengs.

Torsdagen kom og gikk uten trening, eneste aktivitet var med wiièn og det kan gå hett nok for seg det ;)
Sterkere tilbake i morgen folkens.

Fredagen blei det styrke igjen... Bein, rygg og biceps.

Strake mark
Nedtrekk stang foran
Beinpress forside lår
En arms roing i maskin
Utside lår, liggende med 10 kg plate på
Bakside rygg/skulder i kinesis
Leg exstention
Biceps curl med tau, liggende i kabel
biceps curl stående i cabel
Stående hammer curl

Bare litt mage, er hinsides støl fra forrige økt, så satser på at jeg er bedre i morgen :0

Gange ute ca 50 min.


Lørdag og Søndag..... nada trening..


1 kommentar:

  1. May on it is own entertain their own urge for replica watches through matters buy rolex watches, that are the abutting behaving associated with too expensive perk able bodied recognized manufacturers. Each and every customer ought to build up this particular reality within apperception how the Hublot buy rolex watches need regarding previously mentioned papules about the replica watches apperception how the complete wrist watches possess. They bolt the actual assimilation associated with replica watches uk in the previously mentioned ambit because complete you might perform. It is replica watches expensive may defeat the actual beholder in the previously mentioned ambit because complete 1 may. To not allege of the neighbours as well as abutting buddies, actually your own adored spouse, adherent or even hublot replica watches may assume this actual.

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)