Mine sider.

15.05.2011

Uka som har gått


Tja, det har vel ikke skjedd det helt store, var brått uten nett her i noen dager, og vet ikke om jeg syntes det var digg eller ikke???
Man er jo så vant til bare gå på nett å google hva det en er, og brått kunne jeg ikke det.
Kunne ikke sitte titte på kjoler, planlegge treninga, snakke med venner eller sjekke oppskrifter og ting jeg liker sitte sysle med.
   Trøsta meg med en shopping tur Fredag sammen med et par generasjoner Norseth, da fikk pengene fart på seg, for å si det slik.
Blei ny bikini og en kjole, så fram til Vegas er det hardtrening, så bikinien sitter litt mere "bekvemt" en jeg syntes den gjorde.
Et slit med kropp og sjel.
   Kjøpt meg en nye kropps "sak" body wrapping heter dette.
Er spa produkter jeg fant på DENNE siden via en annen blogg.
Er leire man smører inn, der man syns man har problemer, så surrer man varme bandasjer rundt der igjen.
Man skulle visst gå ned fleeeere cm, man måler før og etter.
Blei dårlig med tap på meg, men må si produktene lukter helt nydelig og jeg ble så soft og myk i huden.
Lå på varmeteppet mitt i 60 min med disse bandasjene på, før jeg dusjet og skrubbet med saltskrubb.
Til syvende og sist, var det å smøre seg inn med div kremer.
Slik kroppslige syssler tar litt tid altså.
Synd vi ikke alle bare er perfekte uten cellulitter, strekkmerker og valker.
Sprett rumpe og sprett pupper - JA TAKK!!
Bare kom med det og sett det på meg, hadde vært heeeeelt greit!!
   Lørdagen var det trening og litt innkjøp av div.
Ny støvsuger og nytt hage bord samt bursdags gave til tantebarnet mitt, måtte jo grabbe tak i noen flotte kjøkken remedier til henne, hun fikk jo selve "kjøkkenet" til jul, best oppdaterer det ;)
Senere på kvelden bare det til lille søs, som var 29 Mandag 9 Mai.
Fikk tylla i meg no rusbrus og jordbær kliss før jeg dro hjem.
Ble ingen tur ut, men gjorde ikke noe, var i grunn både metta av mat og drikke.
Vi grilla jo, under taket, siden det regna, men mat blei det.
Stod jo flere timer kokelerte før jeg dro, får alltid noen "oppgaver" av visse andre jeg må utføre, sukk.
Men fixsa jo det, med noen pauser under veis, ryggen fikser ikke slik kjøkken jobbing spes bra lengre.
Da er det greit ha Facebook, slik at jeg kan spille litt ;)
   I dag, Søndagen, var det tilbake i familie bursdag, da kom resten av gjengen.
Vi satset på grilling i dag også, og det blei det - under åpen himmel denne gang, vi lurte regnet.

Så blei litt skravling og grillmat og jammen litt kake helt på tampen.





   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)