Mine sider.

06.05.2011

Uka som brått var helg snart...

   Da har jeg begynt å røre litt på meg igjen.
Ryggen er bedre , infeksjonen er bort , håper jeg, føler meg til tider slapp enda og hadde faktisk litt feber i dag.
Får vel stikke innom doktor mannen med litt "urin" i morgen å be han sjekke den, for sikkerhets skyld.
Dritt lei av å gå å hangle,
Denne uken har det blitt trening 2 dager til nå - Corebar + mage og Afromoves + bryst.
Vært på en del gå turer så har jo sullet med mitt i de ukene som har vært.
Men merker jo at kroppen har vært i ro noen uker, var jo ulidelig støl etter trening begge dager.

   Ellers har jeg vært på et jobbintervju, personlig trener - men det blei ingen jobb, synd for de....og i bunn og grunn var det ikke noe tap for min del. Var mere for å lufte sjela og hue jeg slang inn en søknad.
De hadde et litt rart syn på hvordan ting skulle være og mens jeg satt der tenkte jeg tanken "at dette passer ikke meg og min filosofi"

   Har begynt å studere ved NKI - fjernundervisning. Hentet bøkene mine i dag og satte i gang.
Må jammen si at ting tar tid når en sitter slik for seg selv altså.
Lese og lære på egenhånd kan nok være en utfordring for mitt lille hode, men det går seg nok til.
Tatt frem den gule markøren og alt kludda til i boka mi jeg, og mere skal det bli.
Planen er å sende inn første innsending i slutten av neste uke.
kommet godt i gang med besvarelsene så tror jeg skal greie det.
Så nå går det i ernærings læære, får se om jeg lærer noe nytt og fornuftig da.

   Har vært på en deilig ansikts behandling i dag. Er så heldig å kjenne ei snuppe som driver utdanner seg innen hudpleie, så hun trengte prøvekaniner til behandlingene sine.
Da var ikke jeg vond å be.
Fikk hilse på de 2 geitene hennes også, artige dyr i grunn.

   Nei nå skal jeg lese litt - ikke om ernæring med noe helt annet, får da være grenser.


Siden det straks er helg, så slenger jeg med et lite "pop" bilde for de som skal ut på festeligheter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)