Mine sider.

01.05.2011

Litt vin en Lørdagskveld

   På Lørdagskvelden var det Tapaz og vin som stod på timeplanen.
Fikk besøk av søstern og en venninne.


Hadde kjøpt meg en ny hvitvin for anledningen, den var ny for meg i allefall.
En søt, halvtørr sak som smakte som saft. Den var utrolig god og mild til å være en 12%
Søstern hadde også en vin som skulle prøvesmakes, den var ikke fult så søt, men den gikk greit ned i gapet mitt.

   Vi fikk i oss maten også, hadde jo laget til en hel hær, alle kom ikke og da var det jo litt igjen, så det ble reste "party" på Søndagen.




På menyen denne gangen stod som følger:

Kylling klubber
kylling nuggets
Hjemmelagde chiliboller - se ned på siden.
Gratinerte paprika med bacon og fetaost
Gratinerte tomater
Blomkålpureè
* Pasta salat
Aioli
Tzatziki
Coleslaw
Foccacia brød
Skinkeruller

Dessert:

* Hjemmelaget sjokoladefondant med is og jordbær.

Det ble litt overspising på enkelte føler jeg ;)
visse personer tok seg en høneblund på soffaen, da snakker vi PARTY ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)