Mine sider.

14.04.2011

Blir ingen trening å skryte av om dagen.
Er ikke helt i form, utrolig trett og kan sove og sove.
Ryggen har bedret seg betraktelig, men som takk er det noe annet galt.
Jeg har tatt noen gå turer, men ikke mye motivert.
Må ta meg selv i nakken, ønsker få til en gåtur på minimum 45 min hver dag etterfulgt av mage trening.
Skal til lege mannen den 20 med tisse prøve.
Hadde jo litt forhøyet nyreverdier og litt lavt jernlager, mulig det er pga dette jeg er så trøtt, det er en bivirkning har jeg fått med meg.

Vel, startet på jerntabl - og det har funket fint før. Så får gi det et par uker og krysse fingrene for at det bedrer seg.
Er noe dritt føle seg så trøtt hele tiden, man orker jo ikke ting man til normalt hadde gjort uten å mukke.

Hmmmmm, legen mente jeg hadde B12 mangel så startet først på sterke b12 tabl som jeg gikk på i 3 uker, men syntes ikke det hjalp. Begynte da med b12 sprøyter som jeg syns hjalp i starten - for så dale igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)