Mine sider.

16.09.2010

Hjemme hos meg.

 


 


Kjøpt meg litt nytt stasj og hjem organisere, det er gull:)


"Stål bur" fra Miljågården - kan brukes til så mangt, nå har jeg valgt ha kubbe lys i den.


Bokstaver kjøpt fra Miljøgården, dissa malte jeg grå og pusset på de for få den litt shabbye looken - bildet er fra samme sted.


Disse søte orkideène har jeg satt først i små potter fra BD så i en potter/boller - kall det hva du vil, fra Borge. Den serien kommer med krus, egge glass, store og små boller samt tallerkener. Skulle ønske det fantes middags tallerkener også, men gjorde ikke det :(


Tallerken hylle fra Miljøgården. Satt antikken min som jeg har fått i gave i den, samt koselige krukker fra Miljøgården på toppen:)



Fiiine dørmatta mi:)










Var på Plantasjen kjøpte meg litt lyng av ymse slag.


Kake slottet til Prinsessa som blei 1 år i sommer:))




En heldig bursdags kake kandidat.




Snakker vi L.O.V.E???

Bamsen vi lagde, eller prøvde lage - blei litt på snei, hehe.


`Godt for store og små:)







Pizza muffins...nam, nam.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)